perjantai 17. toukokuuta 2013

Sommarvärmen

Alltså temperaturen bara steg och steg idag! Härligt med sommarvärme, men jag kände ändå att jag inte riktigt vågade njuta av den fullt ut.. Helst av allt skulle jag ju ha gått i shorts och bikini, men pga min färska flunssa, som fortfarande nog gör sig påmind, så vågade jag inte klä av mig så mycket.. Vilket istället gjorde att jag hade desto varmare och sökte mig mest i skuggan... INTE likt mej! En liten stund satt jag i det heta gasset och visade solen åt mina likvita ben.
Har ju också försökt börja aktivera och röra på mig mer nu ifall något sku börja hända där nere. Så ikväll joinade jag bästaste Pipsan och Lotta och deras coola kids på stan, där de hade Cityrun. Har säkert aldrig ordnats i så perfekt väder! Nästa år ska jag också springa! I år nöjde jag mig att gå och stå och titta på...





Ei kommentteja: