perjantai 3. toukokuuta 2013

Nattbloggen

Jepp, du ser rätt, klockan är snart halv tre på natten och jag bloggar. Denna natt hör igen till en av de sämre.. Ingen ställning som passar och inte är jag så värst sömnig heller (+ att det kusliga stormvädret där ute hjälper till att hålla mig vaken)... Så jag tänkte blogga om vad jag gjort under dagen. Var ju redan för några veckor sedan på tygspaning och igår skred jag till verket och köpte ett stjärntyg till babykorgen och ett uggletyg som ska bli påslakan. Tur hade jag min kära mommo som hjälpte mig, annars skulle slutresultatet inte ha blivit nära så bra som det blev. Jag är ju inte världsbäst när det kommer till syandet...

Jag har ingen bild på slutresultatet, kan bjuda på en sådan imorgon när dagsljuset förenklar fotograferande. En bild från processen har jag dock. Påslakans syandet sparar jag till nästa vecka. Något program ska man ju ha då också. Nu ska jag pröva byta ställning här på soffan och se om det skulle göra att jag skulle somna. Natinati

Ei kommentteja: