keskiviikko 15. toukokuuta 2013

37+0

and we're just getting bigger and bigger... Imorgon ska vi fara på "guidning" till BB och efter den kan vi för min del bra checka in där. Vet att jag borde förbereda mig på måånga veckor ännu, men det går inte!.. Nå, fastän inget händer ännu på en tid så är det nu inte såå farligt. Vi har inte allt helt färdigt ställt ännu. Hade tänkt göra det, t.ex. tvätta kläder, nu den här veckan men den här flunssan har dragit även de sista krafterna ur mig... Idag har det varit en lite bättre dag, så jag hoppas att jag är på bättringsvägen. Det är riktigt tillräckligt att orka bara med att vara gravid. Flunssa utan att få medicinera sig gör en bara tokig.

1 kommentti:

Lina kirjoitti...

Du e så fin! <3 känns som att ja knappt ha siitt de me maga helder <3 hoppas vi byri råkas massor saan tå er lilla är på utsidan, tå har man liiti mejr ork! Kram!