perjantai 1. maaliskuuta 2013

Rådgivningsbesöket idag

Kaikki kunnossa. Enda konstigheten var SF-måttet som hoppat från 18 till 28 på en månad.. Det kan möjligen förklaras med att det inte var min "vanliga" rådgivningstant, utan en vikarie som jag var till idag. Hon sa att det kan bero på hur och vem som mäter. Nå, de får kolla det på nytt efter en månad.

Hade gått upp 2kg igen och hon gav tillåtelse till mycket kaffedrickande (jess!) eftersom mitt blodtryck var så lågt. 103/61 och då hade jag druckit kaffe 45 min tidigare!..

Så tyckte hon också att jag skulle börja föreställa mig hur babysen kommer att vara och att det ska göra så att vi ska få en relation redan nu. Det lär ska vara bra för relationen sedan då hon föds, speciellt ifall hon är mycket gråtig i början. Lite svårt tycker jag det är att veta hur man ska kunna föreställa och förbereda sig då man inte har en aning om vad som väntar en. Men i alla fall tycker jag att min egen-påbörjade terapi har gett resultat och att jag börjar tro på att det om ca tre månader nog kommer att födas en liten till oss. Antagligen har också hennes rörelser hjälpt till att kunna slappna av.

Här en bild från inköpen den här veckan.

1 kommentti:

Pipsan kirjoitti...

Va glad jag blir av att du har kuna slappn åv <3