sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Nedräkning

Mitt mål att orka jobba var ju alltså till sportlovet. Nu är det över och imorgon börjar följande etapp; påsken. För tillfället tycker jag att jag orkar helt okej, så bara jag får sova ordentligt på nätterna så ska det nog gå att jobba.

26+4 idag och nu är det
- 3,5 veckor kvar till påsken
- 2 månader till att mammaledigheten börjar
- 93 dagar till BF

Igår festade vi 100-åringarna hela kvällen och det var verkligen en lyckad fest med fint program och mycket gott att äta (min höjdpunkt på alla fester). Nu tror jag att vi ska styra kosan mot mamas&papas och äta upp resten av det goda!

Har inga bra bilder från festen, så ni får en av partykulan istället.

5 kommenttia:

Lina kirjoitti...

men huj nu blir ja nervös när jag läser att ditt nästa delmål är mitt bf. Hjäääääälp!!!!

Hoppas du orkar bra tills påsken. Och du ser alldeles strålande ut!!! <3

Cami kirjoitti...

Lika snygg som alltid, kram <3

Pia kirjoitti...

Åj, otroligt vacker du e ! Vilken FIN partykula :)

mymme kirjoitti...

Jaa, tänk he!.. Å tå tu ha född er e bara 10 vikå kvar fö me!.. :)

mymme kirjoitti...

Tack för era fina kommentarer! <3