perjantai 8. maaliskuuta 2013

Kvinnodagen

Jag bestämde mig för att stanna hemma och sköta om sjuklingen i alla fall.

Hade glömt att vi firar kvinnodagen idag ända tills jag kom till jobbet där kararna gav oss alla kvinnor varsinn kram. :) Belönade (både pga att jag klarade sockerbelastningen så bra och kvinnodagen) sedan mig själv med kaffe & glass hos syrran (jag som skulle sluta äta ohälsosamt...) och med att hämta hem vagnen. Vi hittade ett ställe där det nu kan stå och samla damm i de tre kommande månaderna. Och nu med den här blev jag ju riktigt ivrig på att babyn ska komma! Hoppas såå att dehär 10 kommande veckorna går snabbt!

Trevlig kvinnodag alla suveräna kvinnor!



4 kommenttia:

Lina kirjoitti...

Sååååå snygg vagn!!! Komber int ut å gaa me te naa, tå skäms noo vår baby!

Cami kirjoitti...

Ja jätte snygg vagn. Tant Camilla kan nog koma ut och gå me er :)

mymme kirjoitti...

Undrar no hur läng e er sådé snygg.. Å va er e fö fejl på er vagne?!

mymme kirjoitti...

Tack! Det låter bra! :) I sommar cruisar vi! :)