tiistai 12. maaliskuuta 2013

Just så!

Så blev jag också drabbad av flunssan. Fick komma hem tidigare från jobbet idag då jag hade så ont i halsen.. Borde säkert inte alls ha farit i morse.. Har ingen feber än så länge och hoppas verkligen att det inte stiger heller. Det är SÅ typiskt! Just som jag i helgen konstaterade att jag mådde bäst nu vad jag har gjort under hela graviditeten (med undantag från en ischiasnerv som börjat krångla ibland).

Fick mina sockerbelastningvärden igår och de var prima! Det skulle man inte ha trott!..

I helgen gjorde vi inte så mycket pga sambons sjukande. På söndagkväll var jag på Enjo städparty och blev faktiskt lite biten av städflugan och köpte hem ett köks-set! Vem skulle ha trott det om mig?! Säkert bara hormonerna som spelade spratt..
Bygget besökte vi också ett varv (första gången på 2 veckor) och där såg det ut som på bilden. Vägen var avgrävd och det låg en massa rör och sladdar överallt. In i huset hade vi sandgolv och värmen hade lagts på. Förhoppningsvis har vi golv nästa gång vi far och kolla.

2 kommenttia:

Nina kirjoitti...

De blir no bra bara det blir målat :) blä för flunssa hoppas det bara är en lindrig variant!

Lina kirjoitti...

Örk för att du fick flunssan!! Hoppas he gar fort om!

Kram <3