perjantai 8. maaliskuuta 2013

Sockerbelastning

Jag klarade natten förvånansvärt bra. Det var först när jag kom hit som jag blev hungrig. Nu har jag ca halvtimme kvar av tiden och till min förvåning och glädje mår jag inte så fruktansvärt dåligt, har mest huvudvärk. Beror säkert på att jag inte ätit sedan 19.30 igår. Hoppas i alla fall att det är det och inte början till någon influenssa. Sambon kom igår hem från en tre dagars kurs och hade lyckats dra på sig en ordentlig förkylning (eller jag hoppas att det "bara" är flunssa eftersom influenssa tydligen kan vara livsfarligt för mig och bebben). Jag sov i vardagsrummet inatt och funderar på om jag borde fly till mammas och pappas nu tills han blivit bättre.. Men jag skulle ju tycka så synd om honom ifall jag lämnade stackarn ensam! Och antagligen har jag ändå redan fått smittan av honom fast jag hållit mig långt ifrån honom..

1 kommentti:

Lina kirjoitti...

Jag har fått influensan (trodde de iaf på sjukhuset då jag varit sjuk i tre veckor nu) men tydligen va deint så farligt.. Å ingen har ens nämnt någå om ingluenssa eller om vacciner t mig på rådgivningen..(Ja fick ju panik föståss) så ja TROR vi kan vara lugna! ;) skönt att du har belastningen förbi!!! Kram!