maanantai 1. huhtikuuta 2013

Sommartider

Äntligen är den låånga mars-månaden förbi. Nu är det sommartid och månaden då min mammaledighet börjar som gäller. 4 veckor eller 19 arbetsdagar kvar. Har dock de senaste dagarna varit mycket tacksam över att jag har haft påsklov och funderat HUR jag skulle ha klarat av att jobba. The illamående is back och jag behöver lägga mig ner minst en gång i timmen för det mesta... Få se hur det går att jobba imoron.

Påsken har firats ganska lugnt. Hade tänkt fara och titta på påskbrasor på lördagkvällen, men blev så försenade, pga att jag mådde så dåligt, att alla brasor hade brunnit ner när vi väl kom oss iväg..
Igår for vi från matbord till matbord och åt och åt.. Det vad man nu kunde..
På kvällen hade vi sedan tjejträff och då jag kom hem var klockan över ett(!). Lite väl lång dag åt en höggravid, vilket straffar sig idag. Urk.. Hoppas ändå på att jag blir lite piggare mot kvällen då jag och pappsen har tänkt fara och se på volleyboll.

Ei kommentteja: