tiistai 1. maaliskuuta 2011

still going strong

Orsaken till att det har varit så tyst här på bloggen är ju inte för att jag skulle ha tröttnat på att blogga utan för att jag de senaste dagarna har befunnit mej på solsemester i Eilat. Befinner mej nu i Jerusalem hos mina kära och snälla faddrar som låter mej låna deras datorer så jag kan ge er livstecken och bilder från de senaste dagarna.


Vårt hotell fick mycket väl godkänt.



Vy över poolen och underbara sunbeds...


Korallrev i Eilat.

Frukost- och middagsborden (ja, de var många) bjöd på massor av läckerheter.

Vy över Döda havet.

Bilfärden tillbaka tog oss genom Västbanken; "TV:stä tuttu..."


1 kommentti:

Lina kirjoitti...

yhyyy jag saknar er så! kom heeeeem!

krama min bror och min svägerska riktigt hårt! (och ge också matsku, din mor och far och dig själv en stor kram från mig)

PUSSSSSS!!