torstai 10. maaliskuuta 2011

med ögonen i kors

Ska försöka ta mej i kragen med mina blogguppdateringar nu.. Tröttheten tar ut sitt och jag ha knappt orkat läsa andras bloggar under veckan som gått. Har faktiskt försökt undvika datorn så mycket som möjligt pga att jag vet att det finns så mycket som borde skrivas om jag närmar mej den (och då menar jag tyvärr inte bloggen)... Har börjat med en 4 veckors praktikperiod i Vasa nu, så vi ska tro att skrivglädjen tilltar och tröttheten avtar med Vasa-luften.


Mitt hem i Vasa.
 På tal om trötthet så visade den mej konkreta tecken i måndags då jag lyckades glömma hem glasögonen* när jag sku åka till Vasa!... Tur har jag en snäll svärmoder som hämta dem åt mej medan jag bad busschauffören vänta.. Som om int det skulle ha räckt, så hade jag telefonen i tre delar innan jag kommit in i bussen tillbaka. Bakskalet stannade just innan det skulle ha åkt in under bussen.. Samtliga passagerare i bussen måste nog ha funderat vad jag var för något yrväder..

*jag ser ingenting utan glasögon eller linser

1 kommentti:

Lina kirjoitti...

din stackare!! stressa int å sov mera <3