maanantai 4. helmikuuta 2013

Februari

Min mamma brukar säga att bara vi kommer till min födelsedag, så börjar tiden gå snabbare och våren kännas närmare. Och nu är födelsedagsmånaden här, så nu hoppas vi på att tiden börjar rulla på snabbare och att vi snart är i juni!

Sedan senaste inlägg har jag varit på ett rådgivningsbesök, försökt uträtta ärenden på stan (misslyckades å fick ge upp pga sammandragningar), varit på melodifestivalkväll med dreamteam tjejerna, inspekterat bygget (som framskridit noll enligt mig), fått en superrolig "instruktionsbok" om barn (på bilden) och varit på ett läkarbesök. Vid rådgivningen var tanten nöjd över mina 2 kg som jag gått upp i vikt, men bekymrad över mina sammandragningar, så hon skickade mig till läkaren idag. Tant doktorn kollade att allt såg bra ut, men skrev ändå 10 dagars sjukledigt. Tur behöver jag inte ligga, men ska röra mig "med känsla"..

1 kommentti:

Pipsan kirjoitti...

Haha, fin bok :) oj, så du blev sjukledig - men nu ska du vil och njut :) puss