lauantai 21. toukokuuta 2011

a new life with new feet

Eftersom förra helgen förde med sig en enorm sömnskuld efter all ishockey- och eurovisionstittande och jag inte har haft möjligheten att sova mej av med sömnskulden nu i veckan (har möjligen t.o.m. samlat på mej lite mer), hade jag planerat att jag idag, när mitt nya liv börjar, skulle sova tills jag inte orkar mer. Som vanligt då jag planerar något så s k e t det sig.. När jag var på ansiktsbehandling för någon månad sedan bokade jag en tid för fotvård nu till slutet av maj. Jag kom ihåg att det var nästa lördag, men var ändå smart nog att försäkra mej om det just innan jag lade huvudet på kudden igår, och tror ni int att det på lappen står 21.5 kl. 9.00!.. Såå typiskt!.. Ännu en morgon som man var tvungen att vakna till telefonens väckningssignal... Men nu har jag varit på mitt livs första fotvård och mina fötter känns som om de skulle vara någon annans!



My new feet.
 Mina nylackade, nyraspade och nyinsmörjda fötter ska nu närmast ta mej till mina morföräldrar där det skall firas morsdag (något som blev ofirat den "riktiga" dagen pga en gradu som måste bli färdig den dagen..) och sedan tror jag att de får trippa runt i Kodin Terra, varifrån det ska inskaffas blommor. Ååh, va det är skönt att bara vara, utan någon gradu eller praktikstress!

Ei kommentteja: