keskiviikko 25. toukokuuta 2011

he va he!

inga fler kaffe- eller lunchpauser med mina kära studiekompisar, inga fler grupparbeten, inga fler lååånga föreläsningar, inga fler tenter och inga fler gruppdiskussioner.. Nu e d färdigt med det inom denhär utbildningen!

För två veckor sedan lämnade jag in den(de) värdefulla gradun(a) (tänk att man måste betala dyra pengar för något man själv skrivit!) och igår var min sista skoldag. Trodde att jag sku känna en enorm glädje, men istället kändes det lite vemodigt när jag tänkte på att dessa bilder nu endast är ett minne blott..






Men det ständiga körandet är något som jag verkligen inte kommer att sakna!

I ur och skur...
 Firade i allafall med Pirates i 3D igårkväll och med en slöa-på-stan-dag idag. Bilder från dagen kan ni se på Linas blogg.

Ei kommentteja: