perjantai 7. tammikuuta 2011

en dag händer det..

Jag är ingen morgon-människa. Jag kan sova hur länge som helst de dagar jag inte har något jag måste stiga upp till. Min huvudsyssla är för tillfället att skriva gradu. Ensam. Det betyder att jag inte har någon som bestämmer en tid då det ska skrivas. Det betyder också att jag inte har någon tid att passa på morgnarna. Resultat: Jag sover bort hela daan. Men idag bestämde jag mig för att d e slut me sånt, så ja steg upp kvart före 6! Och än värre, började skriva halv 7!* Jag kan knappt tro det själv... Men nu får det räcka med skrivande för denhär veckan. Tror ja tänker belöna mej med en tupplur nu så ja orkar gå på restaurang å kolla let's dance ikväll.

*och efter över sju timmars skrivande är resultatet endast en ynka sida text och ett brev om undersökningen...man blir så glad..

Dagens..

Ei kommentteja: