keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Vaccinationsskräck

Såhär nöjd var vår tös innan rådgivningsbesöket. Där var hon det ledsnaste hon nånsinn varit!.. Hon grät så hon tappade andan och efter 10 minuter försökte jag trösta henne med mjölk, men hon bara grät och ville inte äta.. Jag tänkte ju själv börja gråta!.. HUR ska man klara av flera vaccinationsgånger, jag är helt slut!!.. Är redan nervös inför nästa gång, som det bara är 2 månader till...

Växt hade hon gjort bra. 850g hade det kommit till under de senaste fem veckorna och så hade hon spräckt 60cm strecket. Minns inte exakt, är för slut för det.. Nu kommer jag ihåg varför rådgivningstanten vid sidan om tandläkaren var de människor jag avskydde mest som liten.. Huhu!

Få se hur kvällen går nu..

1 kommentti:

Cami kirjoitti...

Ooh hon e ju bara fö söt. Vill koma dit o bara sita o sii på henne. Så söt hon e liksom. Kram, o trevli helg :)