lauantai 7. heinäkuuta 2012

Veckan som gått

har varit mest semestervecka hittills. Tydligen tog det en månad innan jag kunde varva ner ordentligt och kunna bara vara. Så har ju säkert vädret också bidragit en del.

I onsdags testade jag och två kära vänner maten på den förnyade Hickarö. Vi åt deras hamburgare och den var jättegod. Närproducerat och allt!

Igår var det nästan olidligt varmt att vara här i stan, så vi stack till villan för att kyla av oss (mig) lite. En ny motorbåt har mina föräldrar också skaffat, så en kort tur med den var ju nästan ett måste. Turen blev dock inte lika kort som vi hade tänkt och vi var tillbaka på villan först vid midnatt! Men skönt var det med undantag av ett litet myggscenario på en ö då vi skulle uträtta våra behov utan någon toalett...

Edit: Första inlägget med blogger-appen, och plus är ju att jag fick in fler bildrr, men de kommer ju inte alls i rätt ordningsföljd!.. :( Några tips? :)

Ei kommentteja: