maanantai 11. kesäkuuta 2012

Heja Sverige!

Tycker det är kul att fotbolls em har kört igång så har man något att följa med igen. Blev så tomt efter ishockey vm.. Ikväll är det ju då Sveriges tur och just fotbollen är en av de få sporter där jag kan hålla på Sverige. Men nu ser det inte så bra ut... Kom igen nu Zlatan &co!

Annars har dagen idag bestått av lite jobb (finns fortfarande lite göra kvar, även om jag inte längre får lön för det..) och sedan har jag och min kära vän Anna farit runt och kikat på inredning och blommor, bl.a. till N-style lite utanför Karleby centrum. Har hört om stället tidigare, men aldrig varit dit förrän idag. Är verkligen lönt ett besök ifall du gillar lantlig-romantisk stil! Tyvärr hade jag telefonen i bilen så jag har ingen bild därifrån.

(sverigebilden från google)

Ei kommentteja: