torstai 28. kesäkuuta 2012

Blommor och datorfrustration

Den här veckan har mestadels varit lika tråkig som vädret, med undantag för några ljusglimtar såsom besök av Linda, Thomas och lilla gulliga Liam i tisdags och idag, då också vädret blev lite bättre, var jag och sambons systerdotter på playdate till natursköna Kvikant. Därifrån fick vi en fin blombukett som passade perfekt ihop med färgerna i en rosbukett jag fick av min mor tidigare i veckan! Färgkombinationen lila-vit märker jag nu att är tema för mina sommarblommor i år. Kan posta fler bilder av dem så fort min stamros börjar blomma. Eller egentligen bara en bild.. Borde köpa en ny dator (en mac hade jag tänkt) så jag kan posta flera bilder per inlägg. Det senaste året snart har jag nästan bara bloggat från iphonen pga att min tröga dator inte vill fungera som den borde. Annars skulle jag aldrig byta bort iphonen, men en sak som är dåligt med den är att man bara kan posta en bild per inlägg. Inte så bra!

4 kommenttia:

Nina kirjoitti...

Jag får nog flera bilder fastän ja skriver med iphonen :)

mymme kirjoitti...

What, what, what?! Hur gör du då??! :)

Pipsan kirjoitti...

Använder du appen Blogger Malena? För där kan man no få myki bilda :)

mymme kirjoitti...

Ahaa! He måst ja prov! :) Thanx!