sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Det går lite trögt nu...

Jag har sagt det förr och säger det igen: Det här att flytta med en liten bebis är ingen dans på rosor.. De två senaste veckorna har jag varit så trött att mjölken höll på att sina (börjar tur nog gå mot det bättre nu) och jag skulle ha kunnat sova dygnet runt. Nu har mina föräldrar skönt nog kommit hem från sin 3 veckors resa, som de just råkade vara på då båda döttrarna packade ihop sina liv och flyttade. Det har gjort att vi fått lite mer hjälp och orken sakta men säkert kommer tillbaka. Vi har dock haft ett fullt-upp-veckoslut, med bl.a. babysim som vi började på igår, så nu känner jag mig igen väldigt trött och fattar inte hur jag ska orka imorgon!.. Men kanske en natts sömn hjälper lite.

Babysimmet var annars en höjdare, hon log och skrattade hela tiden. Lite fundersam var hon varifrån vattnet som hälldes över henne kom, men inte ens då grät hon. Inga foton från det så tar ett från idag då vi hängt hos mommo & moffa istället. Där gungade hon lite för första gången.

Men nu ska jag börja sova. Hoppas på att orka blogga mer snart.



Ei kommentteja: