lauantai 29. syyskuuta 2012

Köksinredning

Borde så småningom ha på klart hurdan inredning vi vill ha i vårt hus, så jag sitter och surffar köksinredning. Från dessa är det främst färgtemat jag är intresserad av. Oj, va det är svårt!.. Väntar också på att få nya ritningar (förhoppningsvis också i 3D) av de som säljer huset. Då blir det förhoppningsvis lite lättare att planera.





Det enda som suger med att köpa hus är att jag från och med nu inte har råd att shoppa vad jag vill, då nästan hela lönen far till att avkorta lånet... Idag utmanade jag mitt köpförbud och höll min kära syster sällskap på stan. Usch va det är svårt att bara gå förbi snygga kläder utan att ens prova dem!... Men jag lyckades, med undantag från några saker som jag verkligen behövde och slutsumman blev endast 20 ege.

Imorgon ska vår lilla lägenhet fyllas med ljusdoft och trevliga människor. Då är det dags för Partylite.

Ei kommentteja: