lauantai 25. helmikuuta 2012

Ring och Rösta

Trogen mitt yrke så blev jag förkyld direkt det började nalkas sportlov.. Direkt sista nimmarin var skrivet på det sista betyget så kände jag hur halsen blev sjuk.. Nu försöker jag kurera mig så att jag imorgon är i skick att sätta mig på tåget med ett gäng sköna tjejer och återigen besöka Hesa och Idolstävlingen. Imorgondagens sändning får vi veta vem som kommer vidare till finalsändningarna och vi hoppas SÅÅ att Torsten är en av dem!! Och ifall du vill vara med och påverka att han kommer vidare så ska du nu direkt (annars glömmer du) ta tag i telefonen och endera ringa hit: 0700 715 15 eller så skriva 15 i ett meddelande och skicka det till 17106. Vill du ge flera röster på en gång kan du läsa hur du ska göra det här: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/taustaa?1429015

Ring och Rösta! som de brukade säga i ett tv-program för ca 15 år sedan..

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tack för påminnelsen. Nu har jag röstat! Så täcks jag komma med imorgon å! :)
A

mymme kirjoitti...

Haha! :) Syns snart!