perjantai 2. joulukuuta 2011

Pyjamasdag

Idag har jag, säkert till fleras* glädje, haft en pyjamasdag. Vet inte när det senast sku ha hänt! Jag går ännu med pyjamas och morgonrock och klockan är halv 3!!

Men ni kan int förstå hur jobbigt det är att inte kunna/få prata!!! Man måste ju ändå kommunicera med de man träffar och sambon här hemma, och jag eller min omgivning kan inte teckenspråk, så det funkar inte (förutom det jag hittar på men det slutar också med att jag blir frustrerad när ingen fattar mitt logiska teckenspråk)... Kvar har vi då bara att skriva och det tar ju huuuur länge som helst!!! Det fungerar om man e på två, men finns det fler än två med i diskussionen så har saken jag febrilt skriver ner redan diskuterats färdigt innan jag fått det nerskrivet... Fatta att jag ska hålla på såhär i åtminstone 3 dagar till!!!!


*t.ex. Mamma och Elena... :)

Ei kommentteja: